24 KOMENTARZE

  1. Zostala podniesiona kwestia straznicy na Rozanej bardzo dobre rozwiazanie a jezeli chodzi o kwestie drogi to problemu nie widze bo mozna zrobic drogi jedno kierunkowe ps. dlaczego nie na Lipowej bo za daleko nasi druchowie mieli by do straznicy.

    • gdyby powstała na lipowej to by Cie sąsiedzi zlinczowali, bo syrena wyłaby im w dzień i w nocy!!.. czepiacie sie dróg? a czy na Wałowej jest ul. jednokierunkowa? czy była kiedyś taka potrzeba?.. TAK była!! NA DOŻYNKI!!! Strażnica jest już tam lata i nikt nie narzekał, strażacy włożyli tam bardzo dużo pracy i jeszcze więcej serca.. nie dla siebie.. DLA WAS!! były festyny, zabawa, folklor i wiele innych imprez.. wraz z GOKiem strażacy starali się zrobić wszystko, by mieszkańcy mogli się bawić i dobrze zjeść.. Anonim pewnie tego nie pamięta..

  2. O jakże piękny list pochwalny i czuć z kilometra jego autora, radnym jednak nie będzie taki obserwator, co już po lukrze jedzie na stołek i obiecuje że będzie radnym, nie napisał czyim, bo moim z taką reklamą i lobbowaniem to raczej nie.

      • Radny sorki Przewodniczącemu Kempnemu coś się pomieszało i delikatnie powiedziawszy rozmija się z faktami żeby nie powiedzieć ze konfabuluje lub nagina prawdę , bo nie mieszkańcy Woli zdecydowali o miejscu strażnicy tylko część mieszkańców. Zabrakło głosów z Wola I i Wola II.

        • Szanowny Panie Banaś,
          tyle jadu i nienawiści ile jest w Tobie, to ta gmina od dawna nie pamięta… Całe społeczeństwo powoli rozumie, co to hejt, że język nienawiści trzeba wykluczać z naszego życia. U Pana jednak wszystko idzie w drugą stronę… Wygląda na to, że jak tonący brzytwy sie Pan chwyta. Popełnia Pan błąd na błędzie i traci pan kolejnego wyborcę – mnie.
          Kolejny raz krytykuje Pan ludzi, uderza, czy to w stronę Pana Przewodniczącego, Panią”z SBL”, nie zapominajmy o Wójcie.
          Ja akurat mam o nich dobre zdanie:
          -uważam, że pani ” z SBL”, to dobry pracownik. Miałem z nią przyjemność współpracować w kilku przedwsięwzięciach i wykazywała sie wielkim profesjonalizmem. jest człowiekiem na poziomie, pokazła jak mozna pokazać piekno naszej gminy. i za to jej dziękuję. Może faktycznie nie ma nikogo tak dobrego jak ona w naszej gminie. i co? Nie wolno już nikogo zatrudnić? Skoro jest sprawdzona, to chyba warto otaczaś się takimi ludźmi. oddani, profesjonali i zawsze lojalni – z tym akurat to też u Pana na bakier.

          -Pan Przewodniczący też ma wielką przewagę nad Panem. Nie wdaje się w żadną pyskówkę z Panem i juz od razu wygrywa. jako radny trzeba mieć jakiś poziom, kulturę, ogładę. A u pana jakże łatwo o prowokację i focha.

          – A o Panu Wójcie też dwa słowa. Jaki trzeba być niedowidzącym, żeby nie widzieć tego co sie wokół nas zmieniło przez ostatnie dwa lata. Chce pan wymieniać,\ to, co było wczesniej przez 20 lat?? Tylko prosze powoli, bo nie nadążam.

          Sprawa wygląda tak. Wszyscy teraz w Polsce sa specjalistami od wszystkiego, mają zdanie na każdy temat. Tylko jakże maja mało odwagi wyjść spoza ekranów telefonu, monitora i uczciwie, z argumentami ppowiedzieć swoje racje. Po prostu nie mają odwagi. Bycie radnym i krzykaczem na facebooku to nie bycie radnym. To bycie marionetką… tylko w czyich rękach…

          Drogi Łukaszu, wiecej pokory w życiu, duzo spokoju. Dbaj o siebie i pokaż jeszcze resztki godności.

          Z poważaniem, Przyszły Radny

          • Może obserwator też wie kto to jest ta opisywana “”pani ” z SBL”, to dobry pracownik””? To też jakaś płatna promocja? Tylko pani z sbl jest takim godnym piewcą piękna gminy czy tylko Obserwator nikogo więcej nie dostrzega, a wielu poucza jak mają widzieć i myśleć. Obserwatorze drogi. ciut, ciut pokory zamiast lobbowania, ludu ciemnego już nie ma, żałosny ten wpis styl niczym z pewnego fb

        • Obserwator!! A czyj to jest teren??!!!! Wara od Wola wieś bo temat dotyczy OSP WOLA która terytorialnie podlega Sołtysowi Wola Wieś, Wójtowi gminy Miedźna i PSP Pszczyna.. Ty możesz sobie konfabulować i naginać prawdę w swojej juryzdykcji.. W Sołectwie Wola Strażacy wiedzą co mają robić

          • Panie Czeslawie hhhmmm czy Nasza Straz Pozarna to tylko jest na Wole Wieś czy na cala Wole. Z tego co widze to na samochodzie pisze OSP Wola i nie widzialam tam zadnej innej dopiski czyli Wola wies solectwo w1 czy w2. Moze cos sie zmienilo?. Zastanawiam sie skad ten podzial u Pana nagle aby w ten sposob dzielic OSP ze nalezy tylko do wsi. Moim zdaniem Straz jest wspolna i bez podzialow bo kazdy z nas moze potrzebowac pomocy Naszej strazy i nie bedziemy sie pytac czy przyjedzie z Wola wies czy innej czesci Woli. Chociaz w tej kwesti OSP nie róbmy podzialow

            • Nikt z strażaków nigdy nie powiedzial ze straż należy do wola wies tylko że z w1 czy w2 jest moze 5 osób nie wiecej a z checia zapraszamy wiecej osob z woliva czy remiza bedzie na Rózanej czy va lipowej to vez różnicy tylko ze tu obrazu każdemu cos przeszkadza ze to mu sytena bedzie buczec to cos innego a nA wola wies zadenu to nie przeszkadza bo każdy wiem ze tym nikt nie wyje bo mu się podoba tylko po to ze ktos tych strażaków potrzebuje .
              A jeżeli ludzie z bloków nie maja chęci byc strazKiem to po co straż na lipowej lepiej jak zostanie na wola wies

        • Bardzo dobry pomysł. Lokalizowanie takiego budynku w tej lokalizacji – ul różana jest nie przemyślany nie trafiony. Budynek ten powinien mieć zapewniony odpowiedni dojazd do drogi publicznej i nie być uciążliwy dla sąsiedniej zabudowy. Mieszkańcy domków powinni stanowczo zaprotestować takiej lokalizacji. Pomysł aby zlokalizować taki budynek przy nowym budynku policji jest bardzo dobry. Jak widać kolejny raz samorządowcy biorą się za projektowanie nie posiadając na ten temat żadnej wiedzy

        • Inne dobre miejsce to były dworzec autobusowy. Taki plac się marnuje a oni chcą wciskać remizę między domy! Opamiętajcie się Panie i Panowie radni!

          • Niech se tam robią ta remiza, byle nie pod oknami z boków. Z szacunkiem dla strażaków i ich poświecenia żeby była jasność ale wyjąca syrena o drugiej w nocy i auta z syrenami to już lepiej parę chałp postawić na równe nogi niż cały blok.

            • szanowna osobo.. chyba jesteś gdzieś z gór, bo tam tak samo podchodzą do budowy dróg!! drogi muszą być, ale byle nie przez moje pole!! od mojego wara!!! wyjąca syrena w nocy ratująca pańską Rodzinę z pożaru w nocy też by panu przeszkadzała? sąsiedzi zlinczowali by pana za hałas? nie chcesz ochotników którzy przyjadą w ciągu 15 minut to czekaj 35 minut na PSP z Pszczyny tylko nie wiem czy będą mieli jeszcze coś tam robić oprócz spisania protokołu.. zastanów się co piszesz

          • Czy dworzec autobusowy to jest “pod oknami bloków”??? Litości!!! Poza tym syrena wyje kilkadziesiąt razy w roku a jak straż jedzie to i tak ją cała Wola słyszy.

            Jest ogromny plac z którego można wydzielać jak się chce, jest nawet budynek, który można częściowo zaadaptować, jest 1000 możliwości i położenie w środku Woli. Teren należy do Skarbu Państwa ale tak naprawdę to powinien należeć do gminy bo został zabrany mieszkańcom praktycznie za darmo.

            Inna opcja – powiat ma działki za torami, pod kopalnią, z wjazdem w okolicach SP1. Super miejsce!!!

        • Obok komisariatu? Na W2? Serio? Piszecie o tym, że między domami na Różanej źle, to chcecie nam na osiedle tą syrenę wyjącą nocami wsadzić? No chyba żart!

  3. Moim zdaniem to dobre miejsce na przystanek autobusowy (w obie strony) zamiast tych na Pszczyńskiej . Ludzie ze Stawowej będą mieli bliżej, jest miejsce na postoj autobusu i na porządną toaletę zeby kierowcy nie sikali po krzokach 🙂

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.