Już jest wiata grillowa w Woli

51

Rzutem na taśmę na koniec kadencji udało się ukończyć budowę wiaty grillowej – miejsca spotkań i rekreacji dla mieszkańców, w okolicy cmentarza komunalnego. Na dzień dzisiejszy brak ogólnodostępnego regulaminu korzystania z tej infrastruktury, wiec trudno powiedzieć na jakich zasadach mona użytkować legalnie te wiatę.

Dodajmy iż był to jeden z puków programu wyborczego Radnych Małgorzaty Antos oraz Marka Muchy z Komitetu wyborczego Bogdana Taranowskiego.

Aktualizacja 04.08.2018

Po ponad roku od złożenia zapytań ofertowych wyłoniono wykonawcę który wybuduje wiatę grillową w Woli. Prace już trwają

Koszt inwestycji ma wynieść 89 913,00zł  prace wykonuje firma “Dendrobud” sp. jawna Andrzej Koczor Arkadiusz Koczor z Gilowic

Termin zakończenia prac 15.08.2018


Edytowanie, kopiowanie oraz wykorzystywanie informacji znajdujących się w materiałach bez zgody ich autora zabronione

Aktualizacja 06.07.2017  tyt. “Pierwsza wiata grillowa ma powstać w Woli”

Urząd gminy Miedźna poszukuje wykonawcy, wiaty grillowej która ma powstać przy ulicy Międzyrzeckiej na działce nr 633 w Woli.

Zadaniem Wykonawcy będzie budowa wiaty, pod którą możliwe będzie urządzanie spotkań towarzyskich z możliwością grillowania. Przewiduje się lokalizację obiektu w centralnej części działki. Wiata wyposażona będzie w oświetleniową instalację elektryczną zasilana ze złącza pomiarowego zlokalizowanego w sąsiedztwie istniejącego słupa linii napowietrznej NN.  W sąsiedztwie wiaty zaprojektowano placyk z kręgiem ogniskowym. Wiata posiadać ma konstrukcję drewnianą na punktowych fundamentach betonowych. Zaprojektowano również dach wielospadowy na planie krzyża o nachyleniu części podłużnej 30° i części poprzecznej 45° o pokryciu z dachówki bitumiczne na podłożu z płyty OSB. W szczególności do zadań wykonawcy będą należeć roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, niwelacja terenu, ustawienie wiaty, przygotowanie nawierzchni z kostki brukowej wewnątrz obiektu i żwirowego dojścia do wiaty oraz geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.

Inwestycja jest wykonana w ramach operacji: „Budowa niekomercyjnej infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej w miejscowości Wola” w ramach poddziałania 19.2. „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”, w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” objętego programem w zakresie Budowa lub przebudowa ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej lub kulturalnej.

Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

Tak ma wyglądać planowana inwestycja

Lokalizacja działki

mapa

Zagospodarowanie działki

mapa-zagospod

info UG Miedźna

51 KOMENTARZE

  1. autorzy pomysłu w moich oczach nigdy nie zabłyśli – ale zapytam się co za mądrzy ludzie oddali na nich głos .dziś przed wyborami też nikt nie nie zrobi sobie rachunku sumienia i na wyborach zagłosuje na mniejsze zło , czyli dalej będą fantazjować .

  2. Co do lokalizacji wiaty to masakra, zostanie ona całkowicie zaadaptowana przez mieszkańców koczowiska którzy są już tak są rozzuchwaleni iż w biały dzień wpadają na cmentarz jak do elektrowni po zapasy baterii i zniczy na romantyczny wieczór przy grillu.

  3. Byłem tam dziś, niestety coś zrobione i znów byle jak byle dla oka byle by było. Fajnie ze jest miejsce nie do końca szczęśliwe choć pobliska stacja może być ratunkiem w nocnych biesiadach. Mi osobiście brakuje tam wedzarnika, tak aby można było podejść ze swoim wyrobem uwędzić na święta bądź nie święta rybkę, kiełbaskę czy wędzonki jest jeszcze kilka innych spostrzeżeń ale to i tak już nic nie zmieni, przekażę je przyszłemu wójtowi. Acha już w pobliżu jest stały obóz koczowniczy(z sex misji obóz dekadencji), domyślam eis iz mieszkańcy pobliskiego obozu z chęcią będą dołączać do każdej imprezy

    • Wiem że panie z Goku czytają pilnie przy kawie i w gminie też od tego zaczynają potem wymieniają informacje i dzień leci. Może ktoś się tym zajmie bo tam psy, koty i dziki a w zimie i lisy buszujące w śmietnikach (nie tylko leśne) będą tam gościć. Czy jest tam oświetlenie-bo miało być, może monitoring wójt zleci-tylko prawdziwy nie jak na BRONKU! love story, to i gminny budżet wójt jeszcze przed wyborami podreperuje. To będzie kasa na premie, nagrody, wyróżnienia dla wszystkich (swoich) podwładnych: wiernych, miernych i lojalnych do bólu i do ostatniego szczura wyścigowego, biernych to nie, starają sie. Ciekawe czemu kolejna osoba odchodzi z takiego “prestiżowego” miejsca pracy a następne są w kolejce do odejścia. Jeszcze wójt o tym nie wie? To nie stara się jego armia, na nagrody nie zasłużyła.

      • Widać stypa dobiegła końca bo księżniczki GOK po 4 latach organizują jakaś pierwsza imprezę, oczywiście poza cykliczną które robią rok w rok kopiując kalendarz imprez. Brawo, udało się można, sukces raz na 4 lata na tydzień przed wyborami impreza kulinarna, a kiełbasę rozdawać będziecie?

    • a w Sokole Wola tym “panom” na P to się już chyba w doopach poprzewracało ? Rodzice mają płacić za trenowanie ich dzieci ? a na co jest dotacja z UG? NA SZKOLENIE DZIECI I MŁODZIEŻY między innymi. A wy bierzecie przykład z ukssps wola ! Bardzo proszę o zainteresowanie tymi sprawami ZUS i US ( czy to jest zgodne z prawem).No i ten wyjazd do Hiszpanii; mój dzieciak się już nie może doczekać, tylko, że składki nie zapłaciłam, to jak to jest ?

  4. Jesteście w błędzie miejsce usytuowania nowej wiaty grillowej nie jest przypadkowe. Jak powszechnie wiadomo nową wiatą grillową zarządzać będzie Gminny Ośrodek Kultury w Miedznej z siedzibą w Woli z niezastąpioną dyrektor JS. A że w GOK nic nie może się zmarnować od dawna trwają już prace nad zagospodarowaniem nowej wiaty. Bliskość cmentarza pozwoliła wpaść na pomysł by w tej wiacie organizować stypy gdzie zmarły mógłby być nie jako na takiej imprezie obecny. Wymyślono nawet hasło: STYPA Z GOK CAŁY ROK!!!

    • Bingo, gminny transport będzie niepotrzebny z cmentarza pod wiatę blisko na stypę. “STYPA Z GOK CAŁY ROK” – proste a jakie ładne i wszystko w temacie.

    • pani Stawowa moze wysle tam konsewatora zeby pozbierał smieci bo wiate wybudowac i umyc rece to nie problem? Żona radnego Gruszki tez zbiera na targowicy i odpustach pieniadze a smieci zbiera wiatr i problemu nikt nie widzi ! Porządnych udają WSTYD

  5. Buhahahaha miejsce spotkań chyba z przodkami. Juz to widzę dziś grillujemy z prapra dziadkiem. i do tego muza ich3 – Wstań, powiedz nie jesteś sam…

  6. Racja błąd Taranowskiego, powinien ogłosić referendum przed ustaleniem lokalizacji tej waszej szopki.
    Może kierowano się znajomością lokalnej społeczność, a obecna lokalizacja jest ku przestrodze.

    • Po co referendum wystarczy odpalić szare komórki jak sie je ma. Jest tyle naprawdę fajnych i duzooooo lepszych lokalizacji niż grill na cmentarzu. A radni co przyklepali po Musze się nie dziwie chop tak zabiegany ze nie ma czasu chodzić na sesje wiec nie wiedział, ale Pani Małgorzato? Pani…

    • Szopka jest nasza, bo gminna. Za gminne te szopkę odpalono! I nie referndum a co najwyżej konsultacje społeczne mądralo. Ale będę wypatrywać twojej twarzy, pewnie skądś wyskoczysz do wyborów. Tak ładnie się promujesz. Twoje lekceważenie innych miejscowości i ludzi wskazuje, że nauki pobierasz u dobrze znanej elyty i mówi wszystko o tobie.

      • Raczej nie wyskoczy, najwyżej z drugiego rzędu, organizuje akcję wyborczą obecnej władzy od wielu lat, zawsze dotąd z powodzeniem. W tym roku jednak może być inaczej. Wygląda z pana wypowiedzi pogarda dla mieszkańców, niezadowolonych z lokalizacji wiaty. Mają do tego prawo. Nie pan sponsorował budowę i nie powinien pan szydzić z ludzi, którzy postrzegają ją negatywnie. W tubach gminnych jakoś inaczej się pan wypowiadał i jako starosta gminnych dożynek także. Czyżby ktoś się pod pana nazwisko podszywał, czy nerwy puściły w obliczu startu synowej z zespołem opozycji?

        • Chłopcze mylisz mnie z kimś innym bo Piotr Libera to nie Paweł Libera ale jesteś blisko. Nikt tu z nikogo nie szydzi tylko jak się czyta te komentarze to potwierdza się stereotyp o wiecznie narzekającym i niezadowolonym Polaku. Doskonale za to szydzi z ludzi Rzecznik Prasowy tej cudownej strony nazywając komentatorów podpisujacych się pseudonimem BEZJAJECZNIKAMI. Jaka strona taki rzecznik 🙁

          • Taki urok Polaków, nie maja gdzie narzekać to robią to tutaj. Nazwanie gminnej inwestycji – wiaty grillowej- to oczywiście nie szyderstwo ani pogarda-to nowa nazwa efektów pracy gminnych urzędników, bo to oni za tą “szopkę” odpowiadają-jak pan napisał, a inni podchwycili. Forum czyta nie tylko niezadowolony z wpisów pan, ale radni, wójt i wiele innych osób szczerze wójtowi oddanych (niektórzy mają to zlecone w celu wyszukiwania trendów i potem są narady co z tym zrobić. Np. ogrodzenie CK). Wiele prac dzięki artykułom tu zamieszczanym zostało wykonanych, inne wstrzymane lub poprawiane. Gazetę gminną też mieszkańcy czytają, ale tam niczego nie da się skomentować. Do wójta nie wszyscy mają dostęp tutaj tak. Kiedyś można było komentować na gminnym fb, teraz nie, ciekawe dlaczego. Ludziom zawsze coś będzie przeszkadzało, coś się nie spodoba. Nawet jak zmienią się i wójt i cała rada. Nowej też będą na ręce patrzyli. Tutaj mogą przeczytać o tym co się dzieje i mogą wyrażać swoje opinie. Czytanie tego forum nie jest obowiązkowe, nie musi pan tego robić. Wolanie info to jedyne miejsce gdzie mogą pisać o tym co im się nie podoba i tym co im się podoba też. Poziom frustracji obecnymi rządami, w społeczeństwie naszej gminy jest tak wielki, że nareszcie to dotarło do władzy i próbuje ostatnimi podrygami złagodzić sytuację. Co robota to jednak zonk. Bez pomysłu, byle jak i byle gdzie, na pokaz. Patrząc na to co robi władza nie dziwi mnie taka fala niezadowolenia. Wójt to nie król a stanowisko to nie tron.
            Co do nazywania bezjajecznikami o wypowiadających się na tym forum-nie mam żalu do rzecznika. Ja bezjajecynik lecę pogratulować mu ułańskiej fantazji. Każdy anonim ma inny powód niepodpisywania się imieniem i nazwiskiem, to da się prosto wyjaśnić po zmianie wójta. Znam wiele kobiet, o których mówi się “baba z jajami” i wielu mężczyzn co nazwani są “chłopami bez jaj”. Bezjajecznicy nie mają płci tylko wiele powodów by nie nazywać się z imienia i nazwiska. To ich wybór lub konieczność.
            Właściciel forum dopuścił taką możliwość bo zna realia naszego środowiska. Czytelników ma wielu więcej niż gminna strona internetowa za publiczne pieniądze utrzymywana. I tu można napisać źle nawet o tej stronie-jak pan się sam przekonał. W gminnej propagandzie stanowiącej wyśmienity darmowy i wybiórczy materiał reklamujący obecna władzę. Sam miód tam się znajduje i wszystko zawsze się udaje i wszystko dla mieszkańców, wszystko najlepiej. Że tak do końca nie jest widać to tutaj.
            Premie, nagrody, dodatki, dla wybranych, ekwiwalent dla wójta przez kontrole kwestionowany i o wątpliwej etyce jak najbardziej, paskudnej jakości woda, trująca oczyszczalnia i asfaltownia, itd, itd. ……, ludzie mieli o tym wiedzieć. “Ciemny lud” to przeszłość ale władza i jej “otoczenie” czyli gminna elita, nie wiedzą jeszcze o tym. Dużo tu mają lektury.

          • Jaki wódz twój, taki poziom. Jeszcze dzień nie minął, twój wpis wali w oczy cyniczną pogardą a ty nagle sobie przypominasz, że niby ktoś coś kiedyś. Nie skasujesz misiu tego, że obraziłeś trzy komenty wyżej ludzi z Woli i wyraziłeś swój arogancki stosunek do wydatków naszej gminy i twojego wójta. Palnąłeś i poszło. Ale słowo przepraszam zawsze możesz umieścić. Pytanie, czy cię na nie stać?

            • Hehehe proszę Cię już pisałem kto jest arogancki ale wielki brat ADMIN skasował, a i jeszcze jedno jeśli ktoś został obrażony przez moje poprzednie wpisy to PRZEPRASZAM WSZYSTKICH I KAŻDEGO Z OSOBNA. Panie Rzeczniku moje oczy są skierowane w Pana kierunku

        • Panie Anonimie – w dekalogu stoi: nie mów fałszywego świadectwa przeciw bliżniemu swemu – a co za tym idzie proszę mnie nie oczerniać. W żadnej tubie się nie wypowiadałem, również jako starosta gminnych dożynek. Widać pomylił Pan Kraka z Krakusem.A co do moich nerwów, to zapewniam Pana, że nie puszczają w jakimkolwiek obliczu.Prawo wyborcze jest dla wszystkich uprawnionych. Mam tego pełną świadomość, a moją rodzinę proszę zostawić w spokoju.

  7. Ludzie co to za miejsce na wiate tam jest cmentarz gdzie nalezy sie szacunek zmarłym a powroty z imprez pod wiatka beda napewno spokojne smiechu warte rece opadaja

  8. Idea super .. natomiast na WOLI wiata w lesie ?? w takim niewidocznym miejscu ??..widzialem juz na woli wszystko nawet przelatujace kosze na smieci przez szklane przystanki autobusowe i to w bialy dzien :))

    dobrze ze bududuja tez posterunek i straz dostala takis tam nowy/stary sprzet .. bo beda tam CZESTO JEZDZIC.

    • Głupia ta lokalizacja wiaty, mogli postawić ją między komisariatem a przychodnią, i nawet do szkoły blisko. Wszyscy by się ucieszyli. Rodzice byliby spokojniejsi o swoje dzieci. Szkolne pikniki by nawet skorzystały – piknikowe kiełbaski niewyborcze już niedługo można by wykorzystać grillowanie w stacjonarnym gminnym grillu pod wiatą. Wkrótce policja na miejscu i na paliwie oszczędności i czas podjęcia interwencji by się skrócił przez co wykrywalność zwiększona by była. Wszystkie wskaźniki w górę. Nic te tęgie gminne głowy nie myślą.

  9. Do p. Banasia podróże kształcą więc
    proszę odwiedzić Efez tam rury kanalizacyjne maja dwa tysiące lat i działaja i jest jeszcze posąg Erosa i wciąż stoi czego życzę

    • ABC kształcą lecz chłopak ma rację zobacz jak wygląda remont remontów stare krawężniki zostały część nowych wymieniona i to ma być remont ? Radnymi Bigosowi to też odpowiada ? Pewnie tak bo mu wójt za posłyszność asfalt zrobił.
      A kanalizacja też powinna być wymieniona bo jest zapchana i dlatego te pompy u nas na osiedlu pracują czy pracowały kilka tygodni. Dlaczego chodniki i droga na W1 zapada się? Odpowiedź prosta bo rury z kanalizacji są uszkodzone. W Egipcie może 2 tysiące lat przetrwały a na Woli nawet 40 lat. A jak się wymienia asfalt to przy okazji powinni wymienić rury od kanalizacji

    • Do Abc, oczywiście podróże kształcą, ale nie trzeba lecieć aż do Efezu, aby przekonać się, że jedni wykonują swoją robotę – tak jak trzeba,zgodnie ze sztuką, zaś inni odwalają fuchę,partactwo! Kanalizacja wzdłuż Górniczej wytrzymała zaledwie ~25 lat! 🙁

  10. Rodzina p. Dyrektor szkoły a prywatnie koleżanka żony wójta musi jeszcze przed wyborami zarobić bo jaka gwarancję mają Koczory że Taranowski będzie przy władzy.

  11. Przy cmentarzu serio? Czy to w ogóle tak wypada? Zaznaczę, że nie chodzi o krytykę pomysłu, tylko chyba trochę nieprzemyślane miejsce. Wspominać już nie ma co, że nagle na Woli znów realizuje się jakieś plany jak zbliżają się “wybory”. Most się sypie, a między blokiem 6 i 8 odpicowano drogę, ale ciężki sprzęt zniszczył krawężniki i nawierzchnię przed tymi blokami (bo tam parkowali). Ślady można także znaleźć na przestarzałej nawierzchni między szkołą, a przedszkolem. Rozumiem, że teraz to tak zostanie, bo nikt przy odbiorach tego nie zauważy albo połatają drogę, która była ok?

  12. Wszystko super tylko kitowe miejsce. Na nowym osiedlu przy malym lasku jest miejsce idealne, jest juz nawet ogrodzone. Postawic silowni, maly plac zabaw, laweczki i nawet to miejsce na grila. Jak narazie jest tam skladowisko galezi i miejsce na zalatwianie sie psow.

  13. Wszystko fajnie, tylko raz, że przy cmentarzu. Dwa, że na tym ciągu drzew i trochę bardziej na lewo w tym szpalerze na łące są “żulernie”. W tej dalej non stop ktoś przesiaduje i wali alko. Jeśli ta wiata nie zostanie przez nich przejęta i nie zostanie zdewastowana przez nikogo to się zdziwię…

  14. fachmany z gziku i skr poradza to wybudowac,Boisko Sokoła dali rade wojcie (wybudawac )?
    Pieniadze zostaną w gminie czy , moze z Dankowic lub z nad samego morza albo z Zakopanego ? przyjada najlepsi na swiecie fachowcy wojta i znowu to spartolą w 100%
    Ulica krótka to dla wykonawcy ,radnych ,i wojta pośmiewisko totalne ,wiec ta wiata na imprezy zeby kolejnym cudem sie nie stała

    • Na ul. Krotkiej remontu nie bylo. Tylko przelozenie starych plyt chodnikowych pod bank a na Krótką przywiezienie starych płyt z jakiejs innej kaczej dupy. Tylko sie przeliczyli i chodnik przy skrzyzowaniu krótka szkolna sie skrocil i trzeba po piachu isc….

  15. JUZ IDZIE DOSTAC JOBA DO GŁOWY ,,,,PRZECIEZ WOLA ROZWIJA SIE W SZALONYM TEMPIE,,CZTERY DOBRE SIECIE HANDLOWE ,JAKIES DWIE FIRMY POD CMENTARZEM ,ASFALTOWNIA NA KONCU ,DWA KOSCIOŁY ,TRZY SZKOLY-NIE CZTERY !!!,DUZA STACJA CPN ,STOMATOLOGIA NA WYSOKIM POZIOMIE ,OSRODEK ZDROWIA NARAZIE JEDEN ,ALE COS RODZI SIE W STARYM,DWA BANKI !!!,NIE LICZE SKOKU,NOI BASEN KRYTY- acha ,mamy stary dworzec autobusowy ,szyb wyciagowy co jeszcze ???.Juz wiem -bedzie grilownia ….super jak boga kocham ….i czego ja wkoncu chce ?-no tak do momentu basen kryty -dobra ,jest git…ale potem to juz sprawa dla marzyciela lub projektanta ,,,,,ja bym zrobil tak :::z dworca autobusowego zrobilbym CENTRALNY DWORZEC AUTOBUSOWO -BUSOWY z siedziba w WOLI,z dawnego dworca pkp ,zrobilbym podziemne metro (nie trzeba az tyle kopac jak w warszawie ),polaczena z BIERUNIEM I TYCHAMI -LEDZINY JUZ JEST, do OSWIECIMIA pod Wisla sie przekopie lub zamiast Busow ,zrobi sie spływ kajakowy jak na DUNAJCU ,ale z przystankiem na BULWARACH w Oswiecimiu ,prawie pod budujacym sie hotelem HILTON ,A Z SZYBU ZROBI SIE WOLANSKI RATUSZ (jak w miastach )tyle ze bedzie trzeba zatrudnic szeryfa ,,bo na dzikim zachodzie zawsze byl szeryf ,,,a na koniec kolo Grilowni ,postawilbym jeszcze polowa kuchnie ,pralnie noi z kilkanascie wychodkow -to na wypadek czegos ….i popatrzcie jak fajnie bedzie …pozdrawiam zartownisiów -bo ja nim jestem ,ale chyba ku temu wszystkiemu dążymy,,,,,,chyba ze wkoncu dostaniemy normalna LINIE AUTOBUSOWA LUB BUSOWA do Oswiecimia ,,,,,a ci co beda isc piechota do oswiecimia niech nie ida kolo przystanków ,,,,,czemu ?bo bedzie trzeba zaplacic za korzystanie z przystankow (jak busy i autobusy )i bilet za pieszy transport …pozdrawiam niedzielnie …

    • Szeryf już jest, odpompuje się chodniki, “bydzie git” metro za darmo- operatora do szoli daleko nie trza szukać(może darmo bydzie robił), przebić się wystarczy do Tauron-Brzeszcze i Piasta a stamtąd Ziemowit i świat podziemny stanie realny bardziej niż w Seksmisji. Świat stoi przed nami otworem(pionowym), ciekawe jaką wizję gminy zobaczymy w obietnicach wyborczych na następną kadencję.

  16. Pierwsza w Woli a ostatnia czyli druga w Górze dla Piupili fojta. o ile nie spłonie lada dzień tylko kto to zgasi. Orlen Wola??

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.